تأکید مدیر کل ارشاد یزد بر تکریم ارباب رجوع

يزدفردا "مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از کارکنان این اداره کل خواست تا نهضت خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، حجت الاسلام و المسلمین احمد عجمین در جلسه شورای معاونین با تأکید بر اهمیت موضوع تکریم ارباب رجوع اظهار داشت : پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع یکی از مهمترین وظایف کارکنان در تکریم و نهضت خدمات رسانی است.
وی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی و هنری این اداره کل در ماه گذشته تصریح کرد : در اطلاع رسانی باید با در نظر گرفتن دو بعد کمی و کیفی ، فعالیتهای فرهنگی و هنری را سریعاً به مردم گزارش کنیم.
وی صحت و درستی را یک مسئله مهم در گزارش دهی به مردم عنوان کرد و افزود : ارسال اخبار نادرست باعث سلب اعتماد مردم به مسئولین می شود.
در این جلسه همچنین معاونین این اداره کل گزارشی را از برنامه های آتی این اداره را بیان نمودند.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا